Over ons

Hallo mijn naam is Gonnie voor de Scrap workshops heb ik een tas gemaakt om mijn spullen in mee te nemen. Al snel kreeg ik daar veel positieve reacties op en is er veel interesse in de totes. Daarom laat ik jullie met veel plezier mijn ontwerpen zien. Alle tassen zijn genaaid naar eigen ontwerp en worden exclusief gemaakt, er worden dus nooit twee identieke totes gemaakt ze zijn dus echt exclusief. Wil je contact met mij op nemen stuur dan een mailtje naar gogini@outlook.com

maandag 24 juni 2013

Leuk klein tafeltje

Hallo,

Het is weer een tijdje geleden dat we wat van ons hebben laten horen maar het naaien van de tassen neemt zoveel tijd in dat eigenlijk alle andere dingen hierbij in schieten. Kadootjes zijn echter wel ons ding,zo was een tijdje geleden ons buurjongentje jarig en dan breng je een leuk kadootje mee,maar wat? Hij werd 1 jaar oud en dan krijgen ze al zoveel speelgoed dat we dat niet wilde geven. Per toeval waren we bij een andere buurvrouw koffie aan het drinken en daar kwam Dylan binnen lopen en ging gelijk lief aan een tafeltje zitten spelen. Dat was dus het ultieme geschenk! want een eigen tafeltje had hij nog niet. Dus zijn wij naar Ikea gereden en hebben wij daar voor hem een klein tafeltje gekocht.

Maar een gewoon wit tafeltje is toch wel een beetje saai. We hebben toen de cricut toen te voorschijn gehaald en zijn we aan het snijden gegaan.Wij hadden nog plakplastic liggen met een houtmotief en hebben  bij karwei er nog een rolletje zwart er bij gekocht. Het vliegtuig en de vrachtwagens zijn gesneden met de Wall decor and More cardridge. de letters zijn gesneden met de Mini Monograms cardridge.


Op het eindresultaat is erg enthousiast gereageerd en Dylan heeft het tafeltje gelijk in gebruik genomen. Het leuke is dat het een orgineel een goed betaalbaar kado is en heel goed te doen met een kleine portemonnee. 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers