Over ons

Hallo mijn naam is Gonnie voor de Scrap workshops heb ik een tas gemaakt om mijn spullen in mee te nemen. Al snel kreeg ik daar veel positieve reacties op en is er veel interesse in de totes. Daarom laat ik jullie met veel plezier mijn ontwerpen zien. Alle tassen zijn genaaid naar eigen ontwerp en worden exclusief gemaakt, er worden dus nooit twee identieke totes gemaakt ze zijn dus echt exclusief. Wil je contact met mij op nemen stuur dan een mailtje naar gogini@outlook.com

zondag 9 december 2012

Voor Gonnie

Ook voor mij zijn Gini en Saskia weer druk bezig geweest om mijn verjaardags cadeautje leuk in te pakken.
Omdat Mijn kinderen al weer wat ouder zijn en niet altijd meer mee eten wilde ik graag van die leuke oven spannetjes hebben. Deze hebben de meiden voor mij gekocht met 2 leuke boekjes er bij met allemaal lekkere oven schotels.

Aan al de pannetjes hebben ze leuke labeltjes gehangen en ook hier kwam de Silhouet weer handig van pas.


Ze hebben zwarte labels gebruikt passend bij de pannetjes. Het geheel is af gemaakt met een leuke bijpassende stempel en op iedere label is een andere tekst geplakt. Ook hier is het label weer afgewerkt met een leuke bedel.

In de zelfde stijl is natuurlijk ook een bijpassende verjaardags kaart  gemaakt met leuke houten accessoires er aan.


1 opmerking:

Volgers